Jeg har mottatt en defekt vare?

Skulle du være så uheldig å motta en defekt vare bør du hurtigst mulig returnere varen til oss. Du har iflg. kjøpsloven plikt til å reagere innenfor rimelig tid etter at feilen er oppdaget. Du må raskt returnere varen til oss sammen med en kopi av kvitteringen og en kort beskrivelse av feilen (beskriv problemet så detaljert som mulig). Når du sender varen i retur til oss, skal den sendes på vanlig måte (ikke oppkrav!). Du kan også henvende deg personlig i en av våre butikker.

Vi vil så snart vi mottar varen fra deg, ta hånd om saken og sørge for den raskest mulige løsningen av problemet. Du kan enten få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen.

Varen skal sendes til:
Thansen AS
Vitaminveien 3
0485 Oslo

Pakker sendt i oppkrav blir ikke hentet ut/mottatt.

Les mer om reklamasjon.

 

Sammenlign