- Forside
- Kundeservice
- Angrerett, skade og feil
- Defekte eller feil varer
Defekte eller feil varer
Skulle du være så uheldig å motta en defekt vare, bør du hurtigst mulig
returnere varen til oss. Du har ifølge kjøpsloven plikt til å reagere
innenfor rimelig tid etter at feilen er oppdaget.
Du skal returnere varen til oss sammen med en kopi av fakturaen og med en
kort beskrivelse av feilen. Varen kan også ombyttes i en av våre butikker,
finn din nærmeste her. Om du skal sende varen til oss, ber vi deg om å
kontakte vår kundeservice for å avtale retur først. Da vil du motta
detaljerte instruksjoner for forsendelse samt returseddel til benyttelse ved
innsending. Når du har mottatt dette, skal pakken innleveres hos ditt
nærmeste PostNord leveringspunkt.
Vi vil så snart vi mottar varen fra deg, ta hånd om saken og sørge for den raskeste mulige løsning av problemet.
Hos oss har du selvfølgelig 2-års reklamasjonsrett i henhold til gjeldende norsk lovgivning og på noen varer helt opptil 5 år. På enkelte varer er det en utvidet garanti mot fabrikasjonsfeil.
Vi vil så snart vi mottar varen fra deg, ta hånd om saken og sørge for den raskeste mulige løsning av problemet.
Hos oss har du selvfølgelig 2-års reklamasjonsrett i henhold til gjeldende norsk lovgivning og på noen varer helt opptil 5 år. På enkelte varer er det en utvidet garanti mot fabrikasjonsfeil.
Sammenlign