Defekte eller feil varer

Skulle du være så uheldig å motta en defekt vare, bør du hurtigst mulig returnere varen til oss. Du har ifølge kjøpsloven plikt til å reagere innenfor rimelig tid etter at feilen er oppdaget. Du skal returnere varen til oss sammen med en kopi av fakturaen og med en kort beskrivelse av feilen. Varen kan også ombyttes i en av våre butikker, finn din nærmeste her. Om du skal sende varen til oss, ber vi deg om å kontakte vår kundeservice for å avtale retur først. Da vil du motta detaljerte instruksjoner for forsendelse samt returseddel til benyttelse ved innsending. Når du har mottatt dette, skal pakken innleveres hos ditt nærmeste PostNord leveringspunkt.

Vi vil så snart vi mottar varen fra deg, ta hånd om saken og sørge for den raskeste mulige løsning av problemet.

Hos oss har du selvfølgelig 2-års reklamasjonsrett i henhold til gjeldende norsk lovgivning og på noen varer helt opptil 5 år. På enkelte varer er det en utvidet garanti mot fabrikasjonsfeil.
Sammenlign