Hvordan returnerer jeg en vare?

Du kan enten returnere en vare i en av våre butikker eller sende det med Posten eller annen transportør til oss. Dette gjelder alle varer som er kjøpt i nettbutikken eller i en av våre butikker.

Hvis du ønsker å returnere en vare skal du sende/avlevere din ordre i retur til oss uten unødig forsinkelse og senest 14 dager etter at du har informert oss om at du ønsker å returnere ditt kjøp.

Du må selv dekke eventuelle fraktomkostninger i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Utgiftene knyttet til retur avhenger av hvilken transportør du bruker. Noen varer kan i kraft av deres art ikke returneres med normal post. Dette gjelder bl.a. for felgsett, sykler, takbokser, kjøretøy, m.fl. Du bes vedlegge en kopi av ordrebekreftelsen eller faktura/kvittering. Vi mottar ikke pakker som sendes oss i oppkrav.

Om varen returneres skal det skje etter følgende instruksjoner:

  1. Kontakt vår kundeservice på enten 31 00 00 00, thansen@thansen.no eller via vår chat, og informer du vil returnere varen(e). Kundeservice sender betalingslenke for returfrakt og du vil få tilsendt returetikett på e-post.
  1. Returetikett settes på forsvarlig innpakket returvare(r).
  2. Finn ditt nærmeste Bring leveringspunkt https://www.bring.no/kart og avlever pakken der.