Defekte eller feil varer

Skulle du være så uheldig å motta en defekt vare, bør du hurtigst mulig returnere varen til oss. Du har ifølge kjøpsloven plikt til å reagere innenfor rimelig tid etter at feilen er oppdaget. Du skal returnere varen til oss sammen med en kopi av fakturaen og med en kort beskrivelse av feilen. Varen kan også ombyttes i en av våre butikker, finn din nærmeste her. Om du skal sende varen til oss, ber vi deg om å Kontakt vår kundeservice på enten 31 00 00 00, thansen@thansen.no eller via vår chat, og informer du vil returnere varen(e). Kundeservice sender betalingslenke for returfrakt og du vil få tilsendt returetikett på e-post. Returetikett settes på forsvarlig innpakket returvare(r). Finn ditt nærmeste Bring leveringspunkt https://www.bring.no/kart og avlever pakken der.

 

Vi vil så snart vi mottar varen fra deg, ta hånd om saken og sørge for den raskeste mulige løsning av problemet.

 

Hos oss har du selvfølgelig 2-års reklamasjonsrett i henhold til gjeldende norsk lovgivning og på noen varer helt opptil 5 år. På enkelte varer er det en utvidet garanti mot fabrikasjonsfeil.