Kundeservice

Åpningstider for kundeservice

Mandag - fredag

09:00 - 21:00

Lørdag

09:00 - 18:00

Telefon: 31 000 000

Ytterligere informasjon

Historien om thansen

Velkommen til thansen

-bil, hjem og fritid




Torshov Bilrekvisita AS blir thansen

I 1973 på Torshov i Oslo ble Torshov Bilrekvisita startet. Virksomheten ble tuftet på kompetente medarbeidere, stort vareutvalg og god service. En oppskrift som har ført firmaet til 13 butikker spredt over hele landet og med ca 100 engasjerte og dyktige medarbeidere.

I januar 2017 ble Torshov Bilrekvisita AS oppkjøpt av det danske firmaet thansen. I Danmark har thansen 81 butikker og ca 800 medarbeidere. Det har betydd nye muligheter med flere varegrupper som dekk/felg, sykler, moped/MC, camping/marine, elektronikk/mobil, verktøy og hus/hage. Med disse varegruppene, i tillegg til de eksisterende med bildeler og bilrekvisita, endrer vi nå konsept til thansen - bil, hjem og fritid.

Det betyr at det tradisjonsrike navnet Torshov Bilrekvisita endres til thansen. Til tross for det viderefører vi alt det gode fra Torshov Bilrekvisita sin tradisjonsrike historie. Menneskene du møter er de samme, vareutvalget blir om mulig enda bedre og vi skal fortsette å levere optimal service til våre kunder.



www.thansen.no

Et resultat av det nye konseptet er den nye nettbutikken vår, www.thansen.no. Der kan vi nå tilby ti ganger flere varer enn tidligere, noe som betyr at du finner nesten 100.000 forskjellige varer på denne siden. Og mer kommer. Vi har gunstige fraktpriser, rask levering og trygge returordninger.



ATK - Alltid Tilfredse Kunder

Vårt fokus på god kundeservice og tilfredse kunder sitter i ryggmargen vår. Hos oss kan du være sikker på at du får "value for money" og at du blir tilfreds med ditt kjøp. Skulle du mot formodning ha noe å utsette på et produkt eller din handleopplevelse, ta endelig kontakt med oss. Vi vil gjøre det vi kan for å løse problemet slik at vi lever opp til vårt kundeløfte - Alltid Tilfredse Kunder.



Vårt mål er å levere merkevarer og kvalitet til riktig pris - våre priser tåler sammenligning.

Vi strever etter å ha færrest mulig ledd mellom fabrikk og deg som kunde slik at prisen på kvalitetvarer skal bli best mulig.

Alle våre slitedeler har dokumentasjon på at de tilfredsstiller bilprodusentens krav til kvalitet og passform. Flesteparten av disse delene kommer fra de samme fabrikkene som produserer originaldeler for bilprodusentene.

Vi har også utviklet våre egne merkevarer. Vi nevner Xzound, Xzite, Mobiline, Optimize, Raze, Carline, camp+nature m.fl., som er grundig testet og prøvd av eksperter og kunder. Vi forhandler samtidig mange av de mest kjente merkevarene i vår bransje til Norges beste priser.



13 butikker - og mange flere er på vei!

Torshov Bilrekvisita har i dag 13 butikker. Vi har planer om å åpne mange flere butikker. Innen kort tid vil dere se de første nye thansen-butikkene åpne. Vi åpner snart i disse områdene: Lyngdal, Stavanger-Klepp, Haugesund, Stord, Stjørdal, Elverum, Fredrikstad, og flere er på vei.



thansen - historien bak konseptet

1984-1991

Fra hobby til bedrift

Bent Jensen utvikler konseptet som i 1991 blir til T. Hansen Gruppen A/S. Firmaet var i starten en postordrebedrift. Egentlig var det en hobby med salg av reservedeler og renovering av mopeder som la grunnlaget for bedriften.



1991-2002

Fra postordre- til kjededrift

Firmaet vokser kraftig i denne perioden og utvider sortimentet med mobiltelefontilbehør og rundt årtusenskiftet med reservedeler til bil. Opprinnelig skulle virksomheten fortsette som en postordrebedrift, noe som byggingen av sentrallageret i Stensgårdvej 1 i Middelfart var et uttrykk for. Men med oppkjøpet av en rekke bilreservedelsfirmaer bestemmer man seg for å etablere et kjedekonsept og butikksatsingen blir til.



2003-2010

Fra nisje til butikk for danske familier

Etableringen av kjedekonseptet har sitt startskudd med åpningen av butikken i Kolding i november 2002. I årene fremover kommer det totalt 77 butikker. I samme periode stiger merkevarekjennskapen til kjeden via tv-reklamer, butikker, stigende antall kunder og nye produktgrupper i sortimentet.



2011-16

Et strømlinjeformet konsept til kundene

Mens dansk detaljhandel stagnerer så åpner thansen flere butikker samtidig som konseptet blir strømlinjeformet med öspaceuniversö, sentrallager og sentralverksted for reparasjoner og montering.



2016-17

Utvidelse av konseptet og oppstart utenfor Danmarks landegrenser

Virksomheten ekspanderer fortsatt og blir opptatt som medlem av ADI International, som blir startskuddet til utvidelse av konseptet med B2B-salg av reservedeler til verksteder. Samtidig utvides virksomheten til utlandet med oppkjøp av detaljkjeden Torshov Bilrekvisita i Norge. I dag omfatter virksomheten 81 butikker i Danmark med godt over 800 medarbeidere i konsernet, hvorav 200 på hovedkontoret. Utover det er det rundt 100 medarbeidere i Norge fordelt på 13 butikker og hovedkontoret på Storo.

Prismatch

Vi gir prismatch på alle varer

Vi har en målsetting om markedets beste priser. Vi kjøper inn til konkurransedyktige priser. Vi oppdaterer våre priser fortløpende og holder samtidig et våkent øye med våre konkurrenters priser.

Prismastch er en 14 dagers prismatch, som betyr, at hvis du finner en identisk vare til en lavere pris ved en nasjonal konkurrent innen for en radius av 50 km. fra vår butikk, refunderer vi prisforskjellen. Det forutsetter at varen kan leveres et annet sted her og nå. Ta med dokumentasjon i form av annonse, katalog eller faktura. Husk også vår faktura, hvor den aktuelle del står på.

Prismatch sikrer deg, at du alltid kjøper dine varer til markedets beste pris!

Prismatch gjelder ikke for varer, som andre kun tilbyr til salg i en begrenset antall- og åpningstilbud, omfang og tid, skaffevarer, samt internettbaserte forretninger uten fysiske butikker.